Pravda o sídlech

Nabídli Vám jinde levnější cenu za sídlo? Čtěte na co si dát pozor . . .

 

Hlavní body na co si dát pozor při vyřizování sídla pro Vaši společnost
či místo podnikání – naše hlavní výhody:

 

Na všech námi nabízených sídlech máme fungující kanceláře v nemovitostech, jiní poskytovatelé sídel mají maximálně poštovní schránku

Spousta poskytovatelů sídel má na dané adrese pouze poštovní schránku s označením společnosti, tím splní podmínku danou zákonem. Bohužel však v dané nemovitosti se nenachází žádné kanceláře a tím pádem ani žádná zasedací místnost. Úřady většinou vyžadují schůzku právě v sídle společnosti, čímž nesplníte tuto podmínku a mohly by vám vzniknout problémy. Proto je výhodné zajistit pro naše klienty zázemí právě pro styk s těmito orgány. Když už nějaké prostory v dané nemovitosti poskytovatelé mají, často bývají v podobě sklepů a dalších nereprezentativních prostor.

Buď

... a nebo

Pronájem fungující a vybavené kanceláře pro jednání s úřady je v základní ceně sídla

Pronájem kanceláře na našich poskytovaných sídlech není problém, stačí nás vždy dopředu informovat o Vaší schůzce s daným orgánem a kancelář Vám zarezervujeme ZDARMA klidně na celý den. Pro Vás to jsou další ušetřené náklady za pronajaté kanceláře na jednání s úřady. Jiní poskytovatelé sídel si většinou účtují další poplatky.

Všechny naše sídla mají vybavené kanceláře, zasedací místnost a základní kancelářské vybavení (kopírka, tiskárna, občerstvení)

Na každém z našich sídel je základní kancelářské a administrativní vybavení.. Dále tam také naleznete tiskárnu, kopírku popř. občerstvení.

Při Vašich jednáních máte možnost využít pomoci osobní asistentky

Potřebujete k jednání asistentku a bohužel žádnou nemáte? Rádi Vám pomůžeme i v tomto případě a na Vaši schůzku či jednání bude přítomna asistentka k „Vaší ruce“ pro případnou pomoc – zápis z porady, kopírování apod. Tuto nadstandardní službu budete jinde těžko hledat.

Na našich sídlech naleznete recepci

Na většině našich sídel funguje recepce, což je oproti konkurenci jistá výhoda. Ke všem klientům přistupujeme vždy a za každých okolností pozitivně, mile a hlavně profesionálně. Náš tým vám vždy vyjde maximálně vstříc.

U nás je možnost pravidelného vyzvedávání vaší pošty a přeposílání na vaši adresu, popř. možnost skenování vašich dopisů

Poté co je nám doručena vaše pošta, ať už obyčejný dopis, doporučený dopis či balíček jste neprodleně emailem informováni o této zásilce. Obyčejnou poštu a balíčky předem zaplacené vám přebíráme ZDARMA a v případě doporučené pošty Vám ZDARMA skenujeme výzvu. Obyčejné zásilky vám můžeme za poplatek přeposlat na vámi zvolenou adresu nebo si tuto korespondenci můžete ZDARMA vyzvednout na naší centrále. To vše zahrnuje služba BASIC CARE, což je služba základní. Také nabízíme rozšířenou variantu COMFORT CARE, kde Vám je obyčejná i doporučená pošta přebírána a automaticky přeposílána, a to již v ceně služby. Pokud víte o nějaké důležité korespondenci, která Vám byla doručena na sídlo a potřebujete ji co nejdříve, rádi Vám tento dopis naskenujeme.

Máme výborné vztahy se zaměstnanci úřadů (finanční, živnostenský, policie ČR, celní správa)

Jelikož máme velký kmen klientů, tak se občas setkáváme se zaměstnanci z nejrůznějších státních orgánů. Za léta poskytování sídel a prodeje ready made společností jsme si vybudovaly výborné vztahy se zaměstnanci např. finančních či živnostenských úřadů na Městských částech Prahy, kde poskytujeme naše sídla. Tyto kontakty mohou být přínosem i pro vaše podnikání.

Můžeme vám nabídnout i zastupování při jednání s úřady

Potřebujete vyřídit registraci k daním na Finančním úřadě nebo živnostenské oprávnění a nechce se Vám stát fronty na úřadech? Tak i zde jsme schopni Vám pomoci potřebné registrace či oprávnění vyřídit.

K vybranému sídlu u nás vám vyhotovíme i Návrh na změnu

Výhodou u nás je také, že vám rádi a ZDARMA vyhotovíme Návrh na zápis změn do Obchodního rejstříku, v případě uzavření Smlouvy o poskytnutí obchodního sídla na jedné z našich adres. Tím vám odpadá problém s touto úřední agendou, která pro většinu „laiků“ není jednoduchá a představuje značné potíže nejen při vyplňování, ale i při shánění samotného dokumentu. Návrh na zápis změn připravíme za vás, zašleme mailem nebo poštou na vaši adresu, kam si necháte pouze úředně ověřit podpis.

Máme několik set spokojených klientů a obchodních partnerů

V současné době máme několik stovek spokojených klientů a také obchodních partnerů (notářů, právníků, účetních kanceláří apod.), kteří se k nám rádi vracejí.

S námi se vždy domluvíte na lepších podmínkách a na nejvýhodnější nabídce. Najdeme společné řešení. Určitě nám zavolejte!

 

 

 


Praha 1


Truhlářská Více ►

 

 


Praha 2


Vyšehradská Více ►

Praha 3


Prokopova Více ►

Praha 4


Na Zámecké Více ►

Praha 5


Plzeňská Více ►

Praha 5


Moulíkova Více ►

Praha 8


Sokolovská Více ►

Praha 10


Ukrajinská Více ►